31 Mayıs 2008 Cumartesi

Gündeme Dair

Yedinci Gemi kapalı olduğundan seslenecek bir yer gerekiyordu...

Yedinci Gemi'nin birinci yılı doldu! Geçen sene 31 Mayıs'ta dünyadan ayrılıp bir gemiye binmiştik. Rotamız Sinema, Rüzgarımız Dostluk, İnancımız Güven demiştik en başta. Hâlâ da böyle...

Sitemiz, gemimiz kapalı şu anda; teknik detaylara girmeye gerek duymadan bize saldıran kesmin gerizekâlı olduğunu size rahatlıkla söyleyebilirim, kendi çapları küçük olduğundan "ŞEYTANî" bir hamleyle bizi yıldırdıklarını sanıyorlar. Avuçlarını birbirine sürerek, küçük esnaf zihniyetiyle mutlu olduklarını düşünüyorum şu an. Gülsünler, gerekirse parti yapsınlar, camiye gidip iki rekat namaz kılsınlar; ama biz, el yapımı biricik geminin sinemasever yolcuları her zaman "birlikte" olacak.

Her kimse bunu yapanlar, teşekkürler, dünyadaki kötülükleri tekrar hatırladım, iğrenç varlığınızı yeniden hissettim ve sayenizde etrafımdaki sevgi dolu insanlara daha sıkı sarılacağım. 1. yılın kutlu olsun 7G, nice senelere!

9 yorum:

Oguz dedi ki...

2 gündür, her hangi birinize ulaşacak bir yer arıyorum internette. 7G'den bir ses alabilmek içimi bir nebze rahatlattı. Hiç üzülüp, sinirlenmeyin dostum. Geminin rotası sağlam, bu yapmacık fırtına bizi yıldıramaz, size güveniyorum. Sağlıcakla...

Hasan YILDIRIM dedi ki...

oguz'un da soyledigi gibi 2 gundur, gemimize ne oldugunu bilmeden umutsuzca refresh tusuna basmaktayim, aciklamadan; kendini bilmez, aklinca is yaptigini dusunen gerizekali zihniyete gerekli cevabi birlikte verebilecegimizi dusunuyorum.
en kisa zamanda bulusmak dilegiyle
moral bozukluguna yer yok, her zaman destekciniz olarak kalacagim.
saglicakla...

Ozan K. dedi ki...

Sinir bozucu bir durum. Hepimize geçmiş olsun. Varsa yapabileceğimiz şeyler ve gelişmelerden bizi (mesela burada) haberdar ederseniz çok iyi olur. Selamlar, kolaylıklar...

someareborntotheendlessnight

Unknown dedi ki...

Ne talihsiz biriyim ben. Yedinci gemiye katılmadan öncebilgisayarım hurdaya dönmüştü.Tam üye oldum bir hafta geçmeden bu kez site talihsizlik yaşadı.O kadar sevdim ki "yedinci gemi'yi" hayatımda ilk kez bir internet sitesi için hüngür hüngür ağladım.Sanal terör cezalandırılmalı,onca emek sırf birileri kıskandı,çekemedi diye heba olamaz.En kısa zamanda kavuşmak istiyorum siteme.Oradaki tüm dostlara sevgiler selamlar:İmza melisa hülya.

G + T = N dedi ki...

Önceleri sitenin 1.yılı nedeniyle yeni düzenlemeler, güncellemeler, bizlere sürprizler hazırlanıyor sanmıştım, sonra ara uzadıkça içime kurt düştü, arandım tarandım bu talihsiz haberi öğrendim. 7G'nin eksikliğini bir nebze de olsa hayatımda hissettim ya, iyi oldu aslında. :) Burnout'un blogundan aldığım duyumlara göre eksiksiz/kayıpsız bir şekilde dönüş yapacakmışsınız. :) :) :) Bu haber daha da iyi oldu.

Unknown dedi ki...

Elden gelen bir şey olmadığı için ancak geçmiş olsun diyebiliyorum.
ve bu olayın birinci yıldönümüze gelmesi de beni oldukça üzdü.

Tainted dedi ki...

Kendini kandırmakla dahi mutlu olabilen, ve yine zerre kadar utanmaksızın kendini "dahi" sanan kesimleredir bu yazı. Ezilmişliğin verdiği yük müdür bu çekememezlik, yoksa eksik olmaz aşağılık duygusu mudur? Hadi ben bir hiçim buralarda da, 1 sene önce ekmeğinize bal çalan bu insanlarla nedir alıp veremediğiniz? Anlayacağınızı bilsem bozulmaya teşne ağzımı açmakla kalmaz, gözlerimi de yumardım ya neyse. İyilikten anlamayan kötülükten ne anlasın? "Saygı" dersiniz bir de, +rep kokan, başkalarına yalakalıkla prim yapma sevdanıza. Hayatınızda bir gün olsun utandınız mı, merak ediyorum. Ne zıkkım yerseniz yeyin, 7G'nin doğumgününü kutlamaktan alıkoyamayacaksınız "insan"ları. İyi ki varsınız, 7G ailesi. Sizleri tanımak büyük bir şeref...
borndead

Eren Cebeci dedi ki...

Umarım en kısa sürede tekrar birlikte oluruz... İlgilenen arkadaşlara kolay gelsin...

Emre dedi ki...

keşfettiğimden beri müdavimi oldum sitenin...gerek hazırlanan özenli altyazılar gerekse de çok seviyeli ve güzel forumlar sinema aşkının daha bir depreşmesini sağlıyor..her türlü olumsuzluğa karşın inatla yol alacağınıza dair inancım kuvvetli..bu konuda biz de üstümüzde düşen her türlü görevi yapmaya hazırız..